Klient: PKO BP. Wydarzenie: Cavaliada.
Cel: Powiązanie marki PKO BP z imprezą, promocja patronatu Banku w mediach społecznościowych.
Czas trwania akcji: 10 dni
Wyniki: 963 858 suma zasięgów wszystkich postów
483 748 osób: organiczny zasięg wszystkich postów
Zasięgi poszczególnych postów: od 5 000 do 118 000
W konkursie „Szpalty Roku” projekt został uznany za najlepszą akcję social media w Polsce (rok 2017)
Klient: ERGO Hestia
Wydarzenie: Premiera Nowego Świata Ubezpieczeń
Cel: Utworzenie społeczności kilku tysięcy agentów ERGO Hestii
Wyniki: 3,5 tysiąca zaangażowanych profesjonalistów na profilu Dialog w Ubezpieczeniach. Komunikacja biznesowa i wizerunkowa. Integracja i employer branding
Klient: PKO BP
Wydarzenie: Tall Ship Races. Zlot najwięszych żaglowców świata w Szczecinie.
https://www.youtube.com/watch?
Cel: Powiązanie marki PKO BP z imprezą, promocja patronatu Banku w mediach społecznościowych.
Wyniki:
894 489 zasięg wszystkich postów akcji. Dotarcie do pół miliona osób. Stworzenie społeczności wokół działań banku.
15 000 reakcji internautów na opublikowane posty z integrującym hashtagiem #wejdznapoklad. Spontaniczne publikowanie zdjęć, nagrań i postów.
Klient: Polska Izba Motoryzacji
Wydarzenie: AutoEvent 2018
Cel: Wprowadzenie do social media flagowego wydarzenia PIM oraz utrzymanie łączności z partnerami biznesowymi za pośrednictwem Facebooka
Wyniki: Stworzenie społeczności wokół Polskiej Izby Motoryzacji wypromowanie organizacji w social media.
Pozyskanie nowych parterów biznesowych, zacieśnienie relacji z dotychczasowymi.
Klient: ERGO Hestia
Wydarzenie: Rajd dla Artura
Cel: wypromowanie związanego z ERGO Hestią Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym
Wyniki: Dotarcie do ponad 2 000 000 odbiorców poprzez stworzenie wyjątkowej akcji #powrotnadroge. Poprowadzenie multimedialnej opowieści o Arturze Borowskim, 30 letnim motocykliście, ofierze wypadku drogowego, który dzięki naszej akcji i współpracy z ERGO Hestią powrócił na drogę. Zaangażowanie w projekt ogólnopolskich telewizji:
Zorganizowanie licznej społeczności, która przyjechała na wyjątkowy Rajd dla Artura:
Klient: KGHM
Wydarzenie: Stworzenie pierwszego w Polsce filmu społecznościowego przy okazji relacji z obchodów Barbórki 2015
Cel: Wprowadzenie KGHM na Facebooka
Wyniki: Stworzenie wokół profilu FB KGHM 7000 społeczności integrującej Zagłębie Miedziowe. Zacieśnienie relacji między firmą a pracownikami na zasadzie employer branding. Rozpowszechnienie filmu, który stał się symbolem employer branding wśród pracowników KGHM:
Klient: Wydawnictwo Literackie
Wydarzenie: Notebook. Pierwszy thriller 2.0
Cel: Przygotowanie pierwszej na świecie książki sensacyjnej wydanej w technologii rozszerzonej rzeczywistości.
Wyniki: Dotarcie do ponad 3 000 000 odbiorców. Relacje w ogólnopolskich telewizjach, emisja audiobooka w pierwszym programie Polskiego Radia. Obecność projektu na Targach Książki w Londynie i Frankfurcie.