Case studies

Najbardziej prestiżowe zawody jeździecko-skokowe w Polsce, których PKO BP jest głównym sponsorem

Klient: PKO BP. Wydarzenie: Cavaliada.

Cel: Powiązanie marki PKO BP z imprezą, promocja patronatu Banku w mediach społecznościowych.

Czas trwania akcji: 10 dni

Wyniki: 963 858 suma zasięgów wszystkich postów

483 748 osób: organiczny zasięg wszystkich postów

Zasięgi poszczególnych postów: od 5 000 do 118 000

W konkursie „Szpalty Roku” projekt został uznany za najlepszą akcję social media w Polsce  (rok 2017)

Największe korporacyjne wydarzenie 2016 roku. 8 000 uczestników

Klient: ERGO Hestia

Wydarzenie: Premiera Nowego Świata Ubezpieczeń

Cel: Utworzenie społeczności kilku tysięcy agentów ERGO Hestii

Wyniki: 3,5 tysiąca zaangażowanych profesjonalistów na profilu Dialog w Ubezpieczeniach. Komunikacja biznesowa i wizerunkowa. Integracja i employer branding

Zlot największych żaglowców świata w Szczecinie.

Klient: PKO BP

Wydarzenie: Tall Ship Races. Zlot najwięszych żaglowców świata w Szczecinie. 

 https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=21QA2VXobqk

Cel: Powiązanie marki PKO BP z imprezą, promocja patronatu Banku w mediach społecznościowych.

Wyniki:

894 489 zasięg wszystkich postów akcji. Dotarcie do pół miliona osób. Stworzenie społeczności wokół działań banku.

15 000 reakcji internautów na opublikowane posty z integrującym hashtagiem #wejdznapoklad. Spontaniczne publikowanie zdjęć, nagrań i postów.

 

Wprowadzenie do social media flagowego wydarzenia Polskiej Izby Motoryzacj

Klient: Polska Izba Motoryzacji

Wydarzenie: AutoEvent 2018

Cel: Wprowadzenie do social media flagowego wydarzenia PIM oraz utrzymanie łączności z partnerami biznesowymi za pośrednictwem Facebooka

Wyniki: Stworzenie społeczności wokół Polskiej Izby Motoryzacji wypromowanie organizacji w social media.

Pozyskanie nowych parterów biznesowych, zacieśnienie relacji z dotychczasowymi.

Multimedialna i społecznościowa opowieść o powrocie na drogę Artura Borowskiego

Klient: ERGO Hestia

Wydarzenie: Rajd dla Artura

Cel: wypromowanie związanego z ERGO Hestią Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym

Wyniki: Dotarcie do ponad 2 000 000 odbiorców poprzez stworzenie wyjątkowej akcji #powrotnadroge. Poprowadzenie multimedialnej opowieści o Arturze Borowskim, 30 letnim motocykliście, ofierze wypadku drogowego, który dzięki naszej akcji i współpracy z ERGO Hestią powrócił na drogę. Zaangażowanie w projekt ogólnopolskich telewizji:

Zobacz relację w TVP

Zobacz relację w Polsat

Zorganizowanie licznej społeczności, która przyjechała na wyjątkowy Rajd dla Artura:

Przejdź do społeczności

Stworzenie pierwszego w Polsce filmu społecznościowego.

Klient: KGHM

Wydarzenie: Stworzenie pierwszego w Polsce filmu społecznościowego przy okazji relacji z obchodów Barbórki 2015 

Cel: Wprowadzenie KGHM na Facebooka

Wyniki: Stworzenie wokół profilu FB KGHM 7000 społeczności integrującej Zagłębie Miedziowe. Zacieśnienie relacji między firmą a pracownikami na zasadzie employer branding. Rozpowszechnienie  filmu, który stał się symbolem employer branding wśród pracowników KGHM:

Notebook. Pierwszy triller 2.0

Klient: Wydawnictwo Literackie

Wydarzenie: Notebook. Pierwszy thriller 2.0

Cel: Przygotowanie pierwszej na świecie książki sensacyjnej wydanej w technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Wyniki: Dotarcie do ponad 3 000 000 odbiorców. Relacje w ogólnopolskich telewizjach, emisja audiobooka w pierwszym programie Polskiego Radia. Obecność projektu na Targach Książki w Londynie i Frankfurcie.